Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Söndag

Av Annelie - 13 november 2011 22:10

Nu är helgen förbi, har inte haft nån blogg lust under helgen, men nu tänkte jag att jag skulle blogga lite.

Helgen den gick ju fort, i fredags hade jag och Martin mys framför idol bara tog det lungt.

Lördagen började lungt vi låg och myste i soffan till prison break, Martin har ju fått mig att lova att vi ska se alla avsnitt så bara vara en snäll flickvänn och ställa upp ännu engång :P.

Sen blev det att dra vidare till H och I för lite fest, blev lite super mario spelande, riktigt roligt, var ju några år sen sist man spelade, kanske man ska höra med mamma om vi har kvar vårat 8 bitars eller om vi kanske har super nitentdo eller va det nu heter, är ju så grymt roligt att sitta och spela tv spel haha låter som värsta nörden men det är faktiskt det :P

Nåväl en sväng på allstar blev det dock gick jag hem tidigare som vanligt, tyckte det var tråkigt, iofs är det typ alltid det nu för tiden, krogen är inget för mig.

Visst på sommaren är båten det ställe jag besöker faktiskt, där tycker jag det är både trevligt och mysigt att kunna sitta ute och njuta av sommar värmen :)


Så fick jag ju hämta hem min prinsessa idag, alltid lika roligt, hon har surrat och busat hela långa dagen, jag tog bussen till g-stad då en viss Martin låg bakis i sängen :P.

Så jag och Moa gick hem och lekte lite i hennes rum, hon verkligen skiner upp när man leker med henne det tycker hon verkligen om :).

Vid fyra tiden kom Martin och dom andra och hämtade upp oss så åkte vi ut till kallax och käkade god mat, som Martin stog för :) baconinlindadfläskfile och blom och broccoli mos, alltid lika gott, dock är jag ju uppsvälld idag efter lite öl, tråkigt att man ska svälla upp så fort man "fuskar" men det blir inga mer fuskningar för min del nu måste jag verkligen skärpa mig, vågen står still och jag tänker inte nöja mig med det, jag ska gå ner i vikt sluta vara överviktig, jag ska komma in i mina jeans det bara är så.


Lutar åt att vi åker till teknikenshus imorgon och låta busungen få springa av sig lite där inne, leka och sånt, det tror jag hon kommer tycka är roligt, hon gillade ju sist när vi var där :).

Synd bara att min digitalkamera inte funkar, hade varit roligt att ta massa bilder, mobilen är bra om personen står still och i gärna dagsljus, Moa är ju inte direkt den som sitter still när man ska ta bilder och speciellt inte om vi är nånstans som är roligt då har hon ju inte tid och det är ju förståligt hehe :P


Ska ta mig något att äta och sen blir det väl se ett avsnitt av prison break Martin ligger här brevid och tjatar så :)

 
 
Ingen bild

Martin

13 november 2011 22:38

Jag ser fram emot att få busa av mig på teknikenshus :-) nä nu måste vi se lite mer serie... Är ju trots allt 2 o en halv säsong kvar att se :-)
Det är alltid lika roligt att läsa din blogg, keep it up. Puss

Annelie

14 november 2011 01:25

hehe ja det kan jag tänka mig :P, ja det är ju en del kvar att se :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 16 november 2011 15:02

Jag valde att skapa en helt ny blogg istället, iofs på samma ställe men nytt namn, så kommer nog ha kvar denna en stund till, tills jag funderat på om jag kanske ska flytta över lchf kategorin till den nya eller hur jag ska göra men ni hittar den nya...

Av Annelie - 16 november 2011 09:51

Har suttit hela morgonen och läst igenom min gammla blogg, hade en tanke förut att kanske börja blogga på den igen men samtidigt har jag ju denna, men jag är inte riktigt nöjd med denna blogg den här var ju mer till för att skriva i om hur det går me...

Av Annelie - 16 november 2011 00:36

Fick Moas dagis bilder idag, det gick fort jag beställde dom i fredags och dom kom idag, har redan klippt ut ett för att ha i börsen, så roligt att ha och jämföra med, man ser stor skillnad på bara förra årets foto och nu detta foto. Martin fick si...

Av Annelie - 15 november 2011 08:51

Måste ju bara säga att chokladen jag smaka igår, smakade faktiskt helt okej, var faktiskt rätt god för att vara choklad som vi får äta, känns ju samtidigt lite roligt att dom äntligen börjar ta in mer sånna varor så vi som äter Lchf också kan njuta a...

Av Annelie - 14 november 2011 22:12


Martin kom precis hem från sin bror, och köpte med sig denna. Får vi bara hoppas att den smakar så kan man ju köpa denna istället för att känna att man måste avstå helt från choklad som jag älskar :).   ...

Presentation


Annelie 25 mamma och har nu påbörjat mitt hälsosammare liv som jag då kommer att dela med mig av här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards